רעיונות ומקומות עבור פיקניק בצפון

אירועים

רעיונות ומקומות עבור פיקניק בצפון

כשאתם מטיילים בצפון הירוק והמדהים של ישראל, ולמרות שיש מסעדות מדהימות באיזור זה – הכי כיף לעשות פיקניק בשטח עם ארוחה מפנקת שבאה איתכם לטיול עצמו. על האש, יין ורומנטיקה נמצאים על הפרק, עם שלל מקומות לפיקניק בצפון. זהירות, מאמר טעים ונעים לפניכם!

טיול בצפון הוא ללא ספק אחת האטרקציות האהובות על הישראלים מכל איזורי הארץ וגם על תיירים מחו"ל המגיעים לראות את ארץ הקודש. טיולים אלו מציעים שפע של היסטוריה, נופים משגעים, מסלולים מעניינים בדרגות קושי שונות והרפתקאות לרוב.

לצד מסלולי הטיול המרהיבים של צפון ישראל, ישנן לא מעט מסעדות מדהימות וטעימות, חלקן עטורות פרסים ותשבוחות ברמה הלאומית ואף הבינלאומית, בחבל ארץ זה. ללא ספק, המגוון הקולינרי העצום שצפון מדינת ישראל הוא מקור לגאווה, שלא מותיר אחד רעב, ללא קשר למגוון הטעמים וההעדפות שלו במזון.

אולם לצד אותם מסעדות נהדרות, ישנה עוד אופציה הרפתקנית וכיפית לאכילה במסגרת טיולים בצפון: פיקניק בצפון, הכולל אכילה בשטח של מזון תוצרת עצמית או קנוי במיוחד לשם כך. כן, האכילה בשטח בפורמט של פיקניק בצפון לא פסה מן העולם, והיא עדיין אחת מצורות הבילוי הפופולאריות ביותר עבור המטיילים הישראליים, כפי שתעיד בכל סוף שבוע כמעט התפוסה המלאה בשמורות טבע רבות ברחבי הצפון.

אילו מקומות לפיקניק בצפון מומלצים במיוחד? אספנו כמה רעיונות עבורכם.

על האש בשטח

שמורות טבע רבות, וגם חופים, גדות נחלים ועוד, חניונים ופארקים באיזור הצפון, מציעים את האפשרות לעשות "על האש" – ברביקיו – בשטחם. מאז אותו קליפ מפורסם ומצחיק של יאיר ניצני בשנות השמונים, עם "שיר המנגל", נדמה כי פעילות של צליית בשר על האש בשטח הינה אחת האהובות ביותר על הישראלים.

כיום פעילות זו גם עברה שדרוג טכנולוגי, עם הנגשתו של גריל גז לניידות ועבודה בשטח; אין צורך עוד בגחלים או חומרי בעירה, פשוט מדליקים גריל גז נייד ומתחילים לצלות את הבשר האהוב עליכם על הגריל לקבלת ארוחה בשרית מושלמת בשטח.

עם ישראל אוהב את הבשר שלו, גם בשטח. בפיתה, על שיפוד, או בצלחת, ללא ספק פיקניק בצפון הכולל ארוחה על האש, הוא עדיין צורת בילוי מועדפת על ידי ישראלים רבים. רק זכרו לנקות אחריכם בסוף הארוחה!

סיור ביקב וארוחה קלה

עוד אטרקציה פופולרית בשנים האחרונות באיזור הצפון הינה סיור ביקב וארוחה קלה לאחר מכן. בצפון התפתחו יקבים רבים ואיכותיים, החל מיקנעם בחלק הדרומי של איזור הצפון, ועד לרמת הגולן הידועה בכל העולם ביינות שלה.

במקביל, רבים מהיקבים הללו פתחו את שעריהם למבקרים, ומציעים סיור ביקב המלווה בארוחה קלה, בדרך כלל חלבית, הנלווית לשתיית יין משובח מתוצרת היקב. באותם יקבים גם ניתן לרכוש מתוצרתם בחנות שבדרך כלל מגיעים אליה בסוף הסיור המודרך ביקב, כאשר מטיילים ותיירים בוחרים לקנות את המצרכים לפיקניק שלהם בצפון שם.

פיקניק בצפון עם גבינות ויין? זו בהחלט אופציה מעולה לבילוי משפחתי או טיול עם חברים, במיוחד אם אתם חובבי יין ואוהבי טבע.

ארוחה רומנטית בבית

לפעמים לא צריך להתרחק מהבית כדי לעשות פיקניק. אפשר בהחלט לערוך פיקניק בבית, בגינה, עם כל הטקס הידוע: הכנת המזון, אריזתו, פריסה של שמיכה או מחצלת בגינה, ואכילה משותפת בחוץ.

סוג בילוי זה כמובן אידאלי במזג אוויר נעים, ויכול להיות ארוחה רומנטית בבית לזוגות אוהבים, או אפילו כבילוי משפחתי מיוחד עם הילדים. רוצים לשדרג את החוויה? עשו גם קמפינג בגינה, אם אוהל ושקי שינה, בנוסף לפיקניק!

יקב אדיר - יין. כמו שהטבע התכוון.

יינות אדיר מצטיינים בארומה, בטעם ובגוף. הם מתנה אמיתית מן הטבע שצמחו באהבת האדמה ויוצרו בהשגחה יתרה ומתוך מחויבות לאיכות בלתי מתפשרת.

עקבו אחרינו

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

אירועים

מסיבת סוף בציר 2023

אלבום מסיבת סוף בציר 2023 = הבציר ה- 20 ביקב אדיר. שמחנו לחגוג אתכם ביקב בציר מוצלח ובעצם במבט לאחור 20 בצירים כאן בגליל העליון.

קרא עוד »
אירועים

סוגי יינות כרם בן זמרה

סוגי יינות כרם בן זמרה – הסיפור של כרם יקב בן זמרה נותן השראה לא רק לחובבי יינות, אלא לכל מי שיודעים להעריך התמדה, חריצות ואמונה

קרא עוד »
דילוג לתוכן