יום הולדת או בר/בת מצווה ביקב אדיר

אירועים

יום הולדת או בר/בת מצווה ביקב אדיר

רוצים לחגוג בוקר של חגיגות בר מצווה ביקב ובאווירה שהאורחים שלכם לא ישכחו? השאירו פרטים ונדאג לאירוע שהאורחים שלכם לא יפסיקו להחמיא לכם.

בר/בת מצווה ביקב, נשמע מעולה!?מצפה לכם חוויה נעימה וטעימה במיוחד.

בכל שנה רבים "שוברים את הראש" בניסיון למצוא דרך מקורית וחגיגית במיוחד לציין את יום ההולדת שלהם.

יש כאלו הרוצים אירוע מצומצם וביתי, ויש כאלו ההולכים רחוק עד להפקת אירועים מושקעים וגדולים.

חגיגה של ארוע עם יין משובח.

בר/בת מצווה או יום הולדת ביקב,יכול להיות אירוע מרתק, מהנה ומרגש.

ניתן לארגן יום הולדת ביקב בתיאום ולקשט את היקב מבעוד מועד, למשל עם סידור בלונים ליום הולדת– תפאורה נחמדה לכל גיל – ובכך להעצים את החוויה החגיגית והמיוחדת של חגיגת יום ההולדת במקום.

ולפעמים, החגיגה נמשכת…

במסגרת ארגון יום הולדת ביקב, ניתן בדרך כלל לקבל כמתנה לחתן השמחה בקבוק יין חגיגי מהיקב כחלק מהזמנת האירוע ביקב עצמו. אופציה אחרת היא כמובן רכישה של יין בסוף החגיגה ביקב, ולהמשיך את החגיגה במסגרת קבוצתית, משפחתית או זוגית עם היין שנרכש.

מכיוון שיין מעצים את הרומנטיקה והחגיגיות של כל ארוחה, זוהי בהחלט תוספת ראויה לכל חגיגת יום הולדת, בתנאי כמובן שצורכים אותו באחריות, לא נוהגים על הכביש לאחר שתייתו ולא מפריזים בשתייה.

בר/בת מצווה או יום הולדת ביקב לבני משפחה וחברים של בעל השמחה, או סיור אינטימי של בני זוג המציינים יום הולדת לאחד או אחת מבני הזוג. זהו רעיון מקורי, מרגש ורומנטי עבור כל המשתתפים בו – כאשר ביצוע מוצלח שלו יכול להיות זיכרון מתוק שעליו ידברו במשך שנים ארוכות.

תוכלו לחגוג ביקב בתיאום, תלוי ברמה ובהיקף ההפקה שאתם חפצים להשקיע באירוע . והכי חשוב – לא לשכוח לשמוח… מזל טוב!

לפרטים נוספים: זוהר- 052-301-1663

יקב אדיר - יין. כמו שהטבע התכוון.

יינות אדיר מצטיינים בארומה, בטעם ובגוף. הם מתנה אמיתית מן הטבע שצמחו באהבת האדמה ויוצרו בהשגחה יתרה ומתוך מחויבות לאיכות בלתי מתפשרת.

עקבו אחרינו

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

אירועים

מסיבת סוף בציר 2023

אלבום מסיבת סוף בציר 2023 = הבציר ה- 20 ביקב אדיר. שמחנו לחגוג אתכם ביקב בציר מוצלח ובעצם במבט לאחור 20 בצירים כאן בגליל העליון.

קרא עוד »
אירועים

סוגי יינות כרם בן זמרה

סוגי יינות כרם בן זמרה – הסיפור של כרם יקב בן זמרה נותן השראה לא רק לחובבי יינות, אלא לכל מי שיודעים להעריך התמדה, חריצות ואמונה

קרא עוד »
דילוג לתוכן